niedziela, 2 października 2016

Design Team Foamiran Polska!

Dzień dobry!
Mam dziś ogromną przyjemność przedstawić twarze Foamiran Polska!

Będziemy inspirować pracami, które po brzegi będą wypełnione piankowymi kwiatami.
Będziemy dzielić się różnymi trikami i pomysłami.
A dzięki przygotowanym kursom pokochacie ten materiał jeszcze bardziej!

Mam nadzieję, że choć trochę czujecie się zachęceni?

Oczywiście to nie koniec!
Czekają Was też comiesięczne zabawy z fantastycznymi nagrodami!

Dość już tego gadania, czas przedstawić faomiranowe dziewczyny,
które już dziś mają dla Was co nieco na zachętę. 

Na pierwszy ogień idzie Beata. Tak o sobie napisała:


"Mam na imię Beata 
Kocham dobrą kawę, szaleję za czekoladą i uwielbiam kreatywnie spędzać czas!!!
Moją pasją jest tworzenie kwiatów z pianki zwanej foamiranem,
od momentu zrobienia pierwszego kwiatka zrozumiałam,
że właśnie odkryłam pasję tworzenia
Zapraszam do mojego świata, w którym motto brzmi 
"Niech wszystko czego się dotkniesz, stanie się arcydziełem, 
niech ogarnie Cię Pasja tworzenia"

Prace Beaty można podziwiać na blogu lub Facebooku.
A oto mała zajawka jej twórczych poczynań:


Prawda, że cudowne?

I oto przed nami Gosia:


"Na imię mam Gosia, w sieci znana jako GosiaMachynia.
Matka i żona – kobieta pracująca – żadnych skrapek się nie boję !
Kocham robić zdjęcia cyfrowe ale szybko pakuję je do albumów – żaden ekran nie zastąpi odbitki.
Przygoda z papierami zaczęła się od sklepu w warszawie, gdzie widziałam piękne albumy - idealne do przechowywania rodzinnych wspomnień.
Robię kartki, boxy, ramki - najlepiej spersonalizowane zdjęciem bo wtedy są
wyjątkowe i niepowtarzalne.
Uczę się z dnia na dzień czegoś nowego.
Moja nowa miłość to kwiaty z foamiranu, bez których już nie wyobrażam sobie moich prac.
Papier, nożyczki, klej i "miętolenie" foamiranu to moje oderwanie od dnia codziennego,
to mój relaks, to jest to co daje mi satysfakcję."

Zachęcam do zajrzenia na bloga Gosi oraz Fan Page. Jest tam co podziwiać.

A teraz dawka jesiennej energii od Gosi:


Cuda, prawda?

A teraz parę słów o sobie zdradzi nam Justyna:


"Mam na imię Justyna, na co dzień zajmuję się domem i dziećmi,
w chwilach wolnych pochłania mnie moja pasja.
Scrapuję "na poważnie" od dwóch lat. Tworzę głównie kartki, czasem albumy i projekty 3D.
Uwielbiam warstwowe prace wypełnione kwiatami (które najczęściej robię własnoręcznie).
Moją ulubioną formą "kartkową" są exploding boxy.
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam dołączyć do DT Foamiran Polska.
Kwiaty z foamiranu tworzę stosunkowo niedługo, ale zdecydowanie pokochałam ten materiał.
Bardzo często robię także samodzielnie kwiatowe pręciki i środki z zimnej porcelany,
które pasują idealnie do foamiranowych kwiatów.
Jeśli zainspirują Was moje prace będzie mi niezmiernie miło :-) 
To co tworzę można zobaczyć na moim blogu oraz FB"

Takie cuda jak poniżej można podziwiać u Justyny. Gorąco zachęcam do zapoznania się z jej pracami!

A na koniec zostałam się ja - Letike.


Niepoprawna marzycielka, sięgająca tam gdzie ponoć się już nie da.
Łapiąca chmury z głową pełną marzeń
odwracająca całe życie do góry nogami by być szczęśliwa.
Mam na imię Olga i jestem scrapoholikiem.
Tworzę pod półką z książkami w Warszawskim wierzowcu. Niestrudzenie badam nowe techniki,
testuje przeróżne produkty, szukam swoich sposobów na wszystko.
W pracach zawsze zostawiam kawałek duszy oraz serce.

Gorąco zachęcam do odwiedzenia mnie na Facebooku lub blogu.


Taka z nas mocna czwórka :) Mamy nadzieję, że chętnie będziecie nas odwiedzać.
Już niedługo wysyp cudownych inspiracji!

To pisałam ja!
Olga vel Letike

2 komentarze: