wtorek, 30 maja 2017

Na dobry początek dnia.


Witam Was serdecznie.
Dzisiaj mój kursik na kolorowy magnes na lodówkę lub tablicę magnetyczną,
 z pozytywnym przesłaniem. Idealny na zbliżający się Dzień Dziecka. 

Zapraszam :)

Przygotowałam sobie kilka podstawowych rzeczy:
 magnes, różnej wielkości foamiranowe kwiaty,  papierowe kółka, tekturki, 
masę plastyczną, troszkę sizalu, nożyczki, klej magic, klej na gorąco.



Oczywiście podstawą będzie magnes,


i foamiranowe kwiaty. 


Potrzebujemy też kilka ozdób ja wybrałam tekturki i laleczkę z masy plastycznej.


Bazą będą trzy koła i średni tag.


Przyklejamy magnes klejem Magic.




Koła podklejamy kosteczkami,


układamy sobie pasująca nam kompozycję.


Teraz najprzyjemniejsze: wybieramy ozdoby i kwiatuszki które będą nam pasować.


Kiedy układ już nam pasuje przyklejamy kwiaty klejem na gorąco a laleczkę klejem.
Dołożyłam też optymistyczny napis.


Tak wygląda magnes na tablicy magnetycznej. 








Z naszego sklepiku użyłam:







Mam nadzieję że Wam się podobało - pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz