czwartek, 21 grudnia 2017

Kwiat

Witajcie! 

Gotowi na Święta? Ja dziś mam nadzieję oddać ostatnie zamówienia., o dziwo , nie wszystkie w klimatach świątecznych:). Dziś mam dla Was wcale nie świąteczną pracę. Kwiat mam być ozdobą prostej, gładkiej sukienki w głębokim fiolecie i ...nie miał być różą:). Zainspirowałam się kwiatami z jedwabiu, widzieliście? Niektóre są zjawiskowe. Kwiat osztował mnóstwo pracy, ale był jednocześnie miłą odskocznią od prac świątecznych. Użyłam  irańskiego foamiranu, zabarwionego tuszami pigmentowymi i olejnymi pastelami. Mam nadzieje , że osoba , która go zamówiła będzie zadowolona. 








Zobaczymy się już po Nowym Roku, więc życzę Wam cudownych ciepłych , rodzinnych Świąt i dużo szczęścia w Nowym Roku, do zobaczenia:)
Beata



Do zrobienia mojej inspiracji użyłam następujących produktów ze sklepu: 





1 komentarz: