poniedziałek, 23 marca 2020

Wiosenny wianek/ Spring wreath

Witajcie!

Spotkał mnie ogromny zaszczyt i stałam się częścią wspaniałego Design Teamu Foamiran Polska.
Moją pierwszą inspiracja jest wielkanocny, wiosenny wianuszek. 
Powstał na bazie z delikatnych gałązek, które związałam tasiemką vintage w kolorze ecru.
Wianek ozdobiłam różowymi kwiatami z panki jedwabnej
oraz drobniejszymi kwiatami z foamiranu na ciepło.
Wszystkie kwiaty oraz gałązki wycięłam wykrojnikami od Lady E Design.
Zwieńczeniem kompozycji są przepiękne i kruche wydmuszki z przepiórczych jajek.
Serdecznie zapraszam na inspirację!


Hello,

I have a great honor of being part of the wonderful Desing Team Foamiran Polska.
My first inspiration is spring wreath.
It was created on the basic of delicate twigs, which I tied with an vintage ecru ribbon.
I decorated the wreath with pink silk foam flowers and smaller, created with warm foam.
I cut aut all flowers and twigs with dies from Lady E Design.
The key eklement of the composition are beautifull and fragile shells from quail eggs.
I invite you for my inspiration.





W pracy wykorzystałam/ I used:




Pozdrawiam serdecznie/ Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz