niedziela, 5 kwietnia 2020

Wielkanoc w pudełku/ Easter in the box

Witajcie!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne
i w związku z tym postanowiłam przygotować exploding box, 
który ten wielkanocny klimat będzie oddawał. 

Do jego wykonania wykorzystałam kolekcję papierów "Bloomville" od Mintay Papers, 
a cały box wypełniłam kwiatami z foamiranu irańskiego.
W mojej pracy przeważa kolor żółty, przełamany nieco zielenią chrobotka 
i kolorowymi elementami wyciętymi z kolekcji.
Na środku króluje metalowa, miniaturowa konewka. 

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Easter is coming and I decided to preapre an exploding box
which will bring Easter atmosphere.

I used the "Bloomville" paper collection from Mintay Papers.
I filled the entire box with flowers from Iranian foamiran.
The main color is yellow, broken with greenery
and colorful elemnts cut from the paper collection.
In the middle reigns a metal, miniature watering can.

I invite you for my inspiration!





W pracy wykorzystałam/ I used:


Pozdrawiam serdecznie/ Greetings



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz