wtorek, 23 czerwca 2020

Czekoladownik z baleriną/ Chocolate box with ballerina

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z romantyczną inspiracją z kolekcji "Serenity" od Lemoncraft.
Stworzyłam czekoladownik z baleriną, który będzie podziękowaniem dla nauczycielki baletu.
Specjalnie do tego projektu stworzyłam kwiaty z foamiranu irańskiego w kolorze ecru,
które wycięłam wykrojnikami od Lady E Design.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello,

Today I have for you romantic inspiration from Lemoncraft's "Serenity" collection.
I created a chocolate box with ballerina that will be a gift for the ballet teacher.
Especially for this project, I created Iranian foamiran flowers,
which I cuted with dies from Lady E Design.

I invite you for my inspiration!






W pracy wykorzystałam/ I used:

 
  
 

Pozdrawiam serdecznie/ Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz