czwartek, 24 grudnia 2020

Zimowy wianek/ Winter wreath

Witajcie!

W Wigilijną Noc przychodzę do Was z zimową inspiracją, 
licząc na to, że przywołam nieco śniegu.
Stworzyłam przysypany śniegiem wieniec, który ozdobił drzwi do mojego mieszkania.
Powstał on na bazie wianuszka z rdzawymi gwiazdkami.

Dodałam zamrożone gałązki, laski cynamonu oraz gwiazdki anyżu, 
dzięki czemu wianuszek pachnie Świętami.
Serdecznie zapraszam na moją inspirację
i życzę Wam pięknych Świąt Bożego Narodzenia!

Hello,

On Christmas Eve, I came to you with winter inspiration, 
hoping to start snowing. 
I created a snow-covered wreath which I decorated the door to my apartment.
I was created on the basic of a wreath with rusty stars.

I added frozen twigs, cinnamon sticks and anise stars, 
making the wreath smell like Christmas. 
I invite you to my inspiration
and I wish you beautiful Christmas!






W pracy użyłam/ I used:

  

  

  

 

Pozdrawiam/ Greetings. 
Monika Conca



ikona Zweryfikowane przez społeczność

3 komentarze:

  1. Świetny wianek, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️ Wszystkiego pięknego w Nowym Roku 😊🎉

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ❤️ Wszystkiego pięknego w Nowym Roku 😊🎉

    OdpowiedzUsuń