piątek, 2 kwietnia 2021

Ślubny exploding box/ Wedding exploding box

Witajcie!

Przygotowałam dzisiaj dla Was ślubny exploding box
z przepięknej, nowej kolekcji "Florabella" od Mintay Papers.
W centralnym punkcie boxa umieściłam ślubne krzesła,
a na bocznych ściankach niewielkie kompozycje kwiatowe
ze ślubnymi napisami na tagach.

Specjalnie do tego projektu przygotowałam zestaw kwiatów
z białego foamiranu irańskiego, który pokolorowałam tuszami.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I prepared for you wedding exploding box
which I made from beautiful collection of paper "Florabella" from Mintay Papers.
In the center of the box I placed wedding chairs. 
On the side walls I added small flower compositions
and wedding inscriptions on the tags.

Especially for this project I prepared a set of flowers
which I made with white Iranian foamiran
colored with inks.

I invite you for my inspiration!








W pracy użyłam:

  

   

 

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz