sobota, 30 września 2017

Gościnna projektantka września - Edyta


Nadeszła pora na przedstawienie kolejnej naszej gościnnej projektantki :-)


 Edyta pisze o sobie tak:

Mam na imię Edyta i prowadzę bloga Kopalnia Kartek.
Cieszę się ogromnie, że mogę pokazać swoją pracę na blogu Foamiran Polska
i bardzo dziękuję za tą możliwość całemu DT.
 
Moja "papierowa" przygoda zaczęła się 3 lata temu, kiedy to przyjaciółka przyniosła moim dzieciom wycinanki z wykrojników, by mogły ozdobić album dla Babci i Dziadka.
Na mojej stronie możecie zobaczyć głównie kartki okolicznościowe,
jednak coraz częściej sięgam po różnego rodzaju media i bawię się nimi w nadziei, że coś fajnego z tego wyjdzie.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was ozdobny wazon.
Okleiłam go brązowym sznurkiem,
dodałam gazę, białą siatkę dekoracyjną i oczywiście foamiranowe kwiaty.
Całość uzupełniły złote dodatki oraz kulki 3D.

Moje prace oglądać możecie na blogu:

http://kopalniakartek.blogspot.com/

oraz na FP:

https://www.facebook.com/Kopalnia-Kartek-200434790420830/


A teraz zapraszamy do obejrzenia pracy naszej gościnnej projektantki :-)






Edycie raz jeszcze gratulujemy wyróżnienia w naszym wyzwaniu i serdecznie dziękujemy za tą wspaniałą inspirację :-)
Pozdrawiamy cieplutko
DT Foamiran Polska

1 komentarz: