czwartek, 30 listopada 2017

Gościnna projektantka listopada - Dagmara

Hej, hej!
Serdecznie zapraszamy na występ kolejnej gościnnej projektantki - DagiScrap, która jak już z pewnością wiecie zwyciężyła w poprzednim wyzwaniu.
Koniecznie zajrzyjcie na bloga i FB Dagmary po ogromną porcję wspaniałych inspiracji :-)


Oto, co pisze o sobie Dagmara:

Mam na imię Dagmara, a w świecie scrapu kojarzona jestem jako DagiScrap.
Moja przyjaźń z papierem rozpoczęła się ponad 6 lat temu, kiedy pierworodny syn zażyczył sobie zaproszenia komunijne w formie kopertówek. Wówczas powstały moje pierwsze kartki i album. Byłam z nich dumna, a dzisiaj … lepiej nie pokazywać. Chyba każda z nas oglądając swoje pierwsze prace ma mieszane uczucia i dziwny uśmiech na twarzy :-)

Z czasem pogłębiałam swoją wiedzę, udoskonalałam warsztat, kupowałam potrzebne materiały, chłonęłam wiedzę przekazywaną na forum scrappassion. Nie przypuszczałam wówczas, że porzucę serwetki i decoupage. Życie mnie zaskoczyło, scrapbooking jest ze mną do dzisiaj i chyba tak zostanie na zawsze :-)

Ukochane exploding box, kartki i inne prace możecie zobaczyć na moim blogu:

 oraz na Facebooku:



Specjalnie na dzisiejsze odwiedziny, Dagmara przygotowała dwie kartki, którymi nawiązała do tematu naszego aktualnego wyzwaniowego "Bingo" - troszkę mediowe, błyszczące brokatem kartki bombeczki, którym uroku dodały duże poisencje z foamiranu jedwabnego.

Czyż nie są one fantastyczne? My jesteśmy zachwyceni, a Wy koniecznie oceńcie sami:








Dagmarze raz jeszcze gratulujemy wygranej w naszym wyzwaniu i serdecznie dziękujemy za te cudowne inspiracje, które stworzyła :-) A Was gorąco zachęcamy do udziału w naszym wyzwaniu, które trwa na naszym blogu jeszcze przez kilka dni...

Pozdrawiamy cieplutko
DT Foamiran Polska

1 komentarz: