czwartek, 23 kwietnia 2020

Urodziny w kolorach lata/ Colorful birthday card

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z pełną kolorów kartką z okazji urodzin.
Kartka powstała z przepięknej, kwiatowej kolekcji "Till we meet again" od P13.
Kwiaty wydrukowane na papierach, zainspirowały mnie do wykonania podobnych z foamiranu.
W ten sposób powstały duże pąki z jedwabnej białej pianki, pokolorowanej suchymi pastelami. 
Dla wypełnienia kompozycji stworzyłam także delikatne, małe kwiatuszki, z foamiranu irańskiego.

Odkąd tasiemki vintage trafiły na moje biurko, nie wyobrażam sobie bez nich żadnego projektu.
Tak więc i na tej kartce nie mogło zabraknąć akcentu vintage, w postaci kremowej wstążki.
Kompozycję dopełniłam niewielkim elementem z lekkiej masy, w kształcie łezki.
Całość przysypałam błyszczącymi, drobnymi cekinami.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello!

Today I come to you with a colorful birthday card.
I used the beautiful floral collection paper "Till we meet again" from P13.
Flowers printed on sheets of paper inspired me to make similar ones from foamiran.
I made large buds of white silk foamiran, colored with dry pastels.
To fill the composition I also created delicate, small flowers made of Iranian foamiran.

Since vintage ribbons came to my desk, I can't imagine any project without them.
So I added a vintage accent in the form of a cream ribbon.
I also added a small soft modelling clay element, teardrop-shaped.
I covered everithing with shiny, small sequins.

I invite you for my inspirations!





W pracy wykorzystałam/ I used:

 

Pozdrawiam/ Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz