piątek, 5 czerwca 2020

Roże na Chrzest/ Roses for Holy Baptism

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja, to Pamiątka Chrztu Świętego.
Kartkę wykonałam z kolekcji "Tiny Miracle" od Mintay Papers. 
By podkreślić charakter uroczystości, wykorzystałam także tekturkę 
- chrzcielnicę od EGOCraft.

Specjalnie do tej kartki stworzyłam róże z foamiranu irańskiego,
wycięte wykrojnikiem od Lady E Design. 
Kompozycję uzupełniłam listkami oraz białą tasiemką vintage.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

My inspiration today is a Holy Baptism card.
I made the card from the "Tiny Miracle" paper collection from Mintay Papers.
I also used chipboard - baptismal font from EGOCraft.

Especially for this project I create roses from Iranian foamiran, 
cuted with a die from Lade E Design.
I supplemeted the composition with leaves and a white vintage ribbon.

I ivite you for my inspiration!





W pracy wykorzystałamI used:

 
 
  

Pozdrawiam serdecznie/ Greetings


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz