piątek, 1 stycznia 2021

Każdy dzień się liczy/ Every day matters

Witajcie!

Dzisiaj pierwszy dzień Nowego Roku, 
a ja zapraszam Was na moją inspirację.
Stworzyłam kwiatową kartkę, która powstała
na bazie kolekcji "Romantica" od Scrap 8.

Do kartki przygotowałam kwiaty z foamiranu Irańskiego, 
pokolorowane kredkami pastelowymi.
Wykorzystałam też piękną tekturkę - okno, 
z której stworzyłam shaker box.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello,

Today is the first day of  the New Year, 
and I invite you for my inspiration.
I created a flower card which I made
with "Romantica" collection from Scrap 8.

For a card I prepared Iranian foamiran flowers
which I colored with pastel crayons.
I also used a beautiful window,
from which I created a shaker box.

I invite you for my inspiration!





W pracy użyłam/ I used:

   

  

  

Pozdrawiam/ Greetings,
Monika Conca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz