sobota, 1 maja 2021

Kartka dla dziecka/ Card for a baby

Witajcie!

Zapraszam Was dzisiaj na radosną, dziecięcą inspirację.
Z kolekcji "Childhood" od Mintay Papers
przygotowałam dziecięcą kartkę z shakerem.

Do kartki stworzyłam kwiaty z foamiranu irańskiego,
które wycięłam wykrojnikami od Lady E Design.
Znalazło się też miejsce dla dekorcyjnych gałązek
oraz dla naszych wstążek Old Fashion Ribbon.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello,

Today I prepared for you full of color card for a baby.
I used "Childhood" collection from Mintay Papers.

For this card I made Iranian foamiran flowers
which I cuted with Lady E Design dies.
I added some leaves and Old Fashion Ribbon.

I invite you for my inspiration!






W pracy użyłam/ I used:




Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz