poniedziałek, 5 marca 2018

Gościnna projektantka lutego - Maria


Dziś przedstawimy Wam naszą kolejną Gościnną Projektantkę :-)
 [Today we will present to you our next one Guest Designer.]


Maria pisze o sobie tak:

Od kilku lat robię kartki, kwiaty, którymi je dekoruję zawsze robię samodzielnie. Bardzo często moje kwiaty są podstawowym elementem kartek.
Próbowałam różnych rodzajów papieru, które znalazłam. Niedawno pierwszy raz zrobiłam kwiaty z foamiranu i zakochałam się.
Teraz tworzę wiele foamiranowych kwiatów do kartek, bukiety, dekoracje, itp.
Bardzo lubię swoje hobby :-)


[ Maria writes about herself:]

[I've been making cards for several years, and I've always done the flowers with which I decorate my cards. Very often my flowers are the basic element in the cards.
I've tried all sorts of paper I've found. I recently also made flowers from foumiran and fall in love. Now I make many foumiran flowers ,for cards, buquets ,decors, etc.
I'm so happy with my hobby :-)]


Prace Marii możecie obejrzeć na blogu:

[You can view Maria work on the blog:]

http://marieraly.blogspot.bg/



A teraz zapraszamy do obejrzenia pracy naszej  Gościnnej Projektantki :-)

[And now we invite you to see the work of our Guest Designer :-)]







Marii raz jeszcze gratulujemy i serdecznie dziękujemy za tą wspaniałą inspirację :-)
Pozdrawiamy
DT Foamiran Polska

[Maria once again congratulates and thank you for this wonderful inspiration :-)
Best regrads
DT Foamiran Poland]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz