sobota, 31 marca 2018

Gościnna projektantka marca - Agnieszka


Hej! Chociaż mamy już święta, to jednak nie próżnujemy ;-)
Minął kolejny miesiąc, więc pora na przedstawienie kolejnej naszej gościnnej projektantki.


Tym razem zaprezentuje się Wam Agnieszka, która pisze o sobie tak:

"Hej mam na imię Agnieszka. Scrapbookingiem zajmuję się od niespełna roku. Jest to moja taka twórcza odskocznia od codziennych spraw i obowiązków.
Moja pasja zaczęła się od oglądania filmików na YT, a później to już samo jakoś poszło.
Nie mam jeszcze swojego stylu :-) 
Lubię poznawać nowe, więc często staram się tworzyć coś nowego.
Prócz tworzenia boxów, kartek i albumów interesują mnie także prace mix mediowe, decoupage oraz foamiran, w którym  zakochałam się  po same uszy.

Serdecznie zapraszam na mojego bloga 

papierowanoc.blogspot.com


A oto cudna inspiracja naszej Gościnnej Projektantki:






Agnieszce raz jeszcze gratulujemy wygranej w naszym wyzwaniu i serdecznie dziękujemy za tą wspaniałą inspirację :-)

Pozdrawiamy cieplutko
DT Foamiran Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz