czwartek, 28 czerwca 2018

Ananas na pożegnanie

Kochani moi,
nadszedł ten ostatni dzień i ostatni post dla Was pod skrzydłami Foamiran Polska.
Chciałabym zacząć od podziękowań dla Oli i Krzysztofa za szansę,
bo to było moje pierwsze DT. Jestem Wam bardzo wdzięczna, bardzo dużo się nauczyłam, zdobyłam u Was bezcenne doświadczenie.
Dziękuję też Wszystkim dziewczynom, które były i są w DT. Cudownie, że była taka fajna atmosfera, która dawała komfort tworzenia.
To była ogromna przyjemność współpracować z Wami;
Justynka wiesz, że Cię uwielbiam i dziękuję Ci za wszystko.
 Dziękuję też wszystkim, którym chciało się zostawić komentarz
pod moimi postami. Mam nadzieję, że Was nie zanudzałam
i że będziecie czasami zaglądać na mojego bloga.

Na zakończenie przygotowałam ananasowy zwiastun lata - oby do nas szybko wróciło.
Przytulam bardzo mocno i jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję !







Z naszego sklepiku użyłam:


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz