wtorek, 12 czerwca 2018

Kwiatki do "Celebrate today"

Hej witajcie!

Ostatnio robię mnóstwo małych kwiatków do kartek, albumów ,boxów...itp.. Robię  zestawy : różne wielkości plus kilka listków w określonej kolorystyce, przechowuję w pudełkach, w razie potrzeby wyszukuję sobie takie jakie mi pasują. Niedawno wpadłam na pomysł żeby takie zestawy robić sobie pod konkretne kolekcje papierów i co jakiś czas pozwolę sobie taki zestaw Wam zaprezentować. Na pierwszy ogień poszła kolekcja CraftOclock "Celebrate today". Ta naprawde śliczne papiery, mam wrażenie, że troszkę niedocenione, w bardzo delikatnej tonacji. Do kolekcji zrobiłam zestaw kwiatków w odpowiednim kolorze, z irańskiego foamiranu podbarwionego olejnymi pastelami. 








Wykorzystałam następujące produkty ze sklepu:


Do zobaczenia:)



















'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz