sobota, 23 maja 2020

Morska szkatułka/ Marine wooden box

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z morską inspiracją.
Prześliczne latarnie morskie, statki oraz sieci, dostępne w naszym sklepie,
zainspirowały mnie do stworzenia szkatułki w morskim klimacie. 

Całą szkatułkę pomalowałam najpierw farbą hybrydową od Cadence,
a w uzyskaniu odpowiedniego efektu pomogła mi 
kolekcja papierów "LightHOUSE" od UHK Gallery.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I came to you with marine inspiration.
Lovely lighthouses, ships and nets available in our store, 
inspired me to create a wooden box in a marine climate.

First I painted the entire box with hybrid paint from Cadence.
Than I used 'LightHOUSE" paper collection from UHK Gallery
and I got the intended effect.

I invite you for my inspiration!





W pracy wykorzystałam/ I used:



Pozdrawiam serdecznie/ Greetings



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz