wtorek, 5 maja 2020

Urodzinowa elegancja/ Birthday elegance

Witajcie!

Tym razem przychodzę do Was z exploding box'em z okazji 60. Urodzin. 
Pudełko stworzyłam dla eleganckiej Pani, która uwielbia kapelusze.

Praca powstała z kolekcji "My sweet Provence" od Lemoncraft, 
a cały box wypełniłam kwiatami z pianki jedwabnej oraz foamiranu irańskiego. 
Różowe i białe kwiaty idealnie łączą się z zielenią i fioletem elementów wyciętych z kolekcji. 
Na środku umieściłam shaker wypełniony cekinami. 

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

This time I came to you with an exploding box on the 60th birthday.
I create box for an elegant lady who loves hats.

I used the "My sweet Provence" paper collection from Lemoncraft.
I filled the entire box with flowers made of silk foam and Iranian foamiran.
Pink and white flowers combine perfectly with a green and purple elements cut from the collection.
In the middle I put a shaker box filed with sequins.

I invite you for my inspiration!




W pracy wykorzystałam/ I used:


Pozdrawiam serdecznie/ Greetings



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz