czwartek, 11 lutego 2021

URODZINOWY BOX KWIATOWY

 


Witajcie....

    Dziś chciałam Wam pokazać urodzinowy Exploding -box .

Kwiaty wykonałam sama z foamiranu, użyłam trzech odcieni: brzoskwiniowego, kremowego i jasnej mięty. Wieczko ozdobione jest kiatami i wstążkami Old Fashion Ribbons. W środku znajduje się malutkie pudełeczko z harmonijkowym albumikiem. Tam właśnie wkleiłam życzenia i kilka zdjęć solenizantki. 

Pudełeczko wykonałam z papierów Craft o' clock, użyłam również tekturek Crafty moly. 


Hello....

    Today I wanted to show you the birthday Exploding -box.

I made the flowers myself from foamiran, I used three shades: peach, cream and light mint.
 The lid is decorated with kits and Old Fashion Ribbons. There is a tiny 
box inside with an accordion album.
 That's where I pasted my wishes and some photos of the birthday boy.


I made the box from Craft o 'clock papers and Crafty moly cardboard.








Użyłam:









Serdecznie pozdrawiam

Ola





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz