środa, 3 lutego 2021

Walentynkowa kopertówka/Valentine's Day card

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z kartką, która świetnie sprawdzi się
jako dodatek do prezentu z okazji Walentynek.
Przygotowałam kopertówkę z kolekcji "Rosy Days" od Scrapandme.

Kartkę ozdobiłam  kwiatami z foamiranu irańskiego.
Dodałam również drewniane serce i tekturkę z ptaszkami.
Kopertówkę przewiązałam wstążką od Old Fashion Ribbon.

Zapraszam na moją inspirację!

Hello, 

Today I came to you with a  Valentine's Day card
which I made with "Rosy Days" collection of paper from Scrapandme.

I decorated the card with Iranian foamiran flowers.
I also added a wooden heart and a die cut with birds.
I tied the card with an Old Fashion Ribbon.

I invite you for my inspiration!






W pracy użyłam/ I used:

  

 

 

 

  

Serdecznie pozdrawiam/ Greetings, 
Monika Conca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz