czwartek, 30 marca 2017

Gościnna projektantka - Anika

Hej!
Dziś na naszym blogu prezentujemy drugą gościnną projektantkę - Anikę - bardzo wszechstronną osóbkę :-)


Kilka słów, które o sobie napisała: 

Jestem Anika, pod takim nickiem istnieję w świecie blogowym i scrapbookingu.
Odkąd poznałam ten wspaniały światek nie rozstaję się z nim i wypełnia mi mój czas przeznaczony dla siebie, bowiem swojej pasji szukałam bardzo długo. 

Rozpoczynałam od malowania, poprzez filc, kolaże, pracę z maszyną do szycia, aż dotarłam tu - do papieru. Choć maszyna wraca do mnie również od czasu do czasu, gdy potrzeba staje się u mnie matką wynalazku i majstruję coś dla dziecka :) 
Zaś w świecie papieru tworzę głównie kartki i albumy, trochę mediuję, jednak prace dziecięce znajdują szczególne miejsce w mojej twórczości, co można zauważyć gołym okiem. 
Popieram również bardzo recykling i jestem swego rodzaju chomikiem, bo u mnie można znaleźć wszystko. Zapraszam więc do siebie na bloga, gdzie możecie zobaczyć trochę mojego małego świata pasji :) 

Piękne prace Aniki zobaczyć można na jej blogu:
do czego oczywiście serdecznie zachęcamy :-)

A teraz pora na zdjęcia prac jakie wykonała specjalnie na tę prezentację nasza gościnna projektantka:











Raz jeszcze gratulujemy Anice wyróżnienia w naszym wyzwaniu i serdecznie dziękujemy za tę wspaniałą inspirację :-)
Pozdrawiamy cieplutko
DT Foamiran Polska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz