wtorek, 21 marca 2017

Krokusy- kurs

Wiosna ,wiosna ......
Z tej okazji krokusy !
Postanowiłam spróbować i zrobić krótki kursik.
Efekty oceńcie sami.

Potrzebne będą:
- foamiran
- żelazko
- klej,nożyce
- masa soft na pręciki
- mold 


Zaczynamy od wycięcia płatków.

 Następnie przykładamy płatki na moment do żelazka, po czym dociskamy do formy,
żeby miały bardziej naturalny wygląd. 

Z masy soft zrobiłam pręciki i oprószyłam 
startymi suchymi pastelami.
Na koniec spryskałam lakierem ,żeby nie brudziły.


Czas na płatki:
po kolei przyklejamy płatek koło płatka.

Gotowe!
Tak prezentuje się mój krokusik.


 A tak cała wiosenna kompozycja.




Pozdrawiam:


Materiały:

http://www.foamiran.pl/pl/p/Pianka-Foamiran-0%2C8-mm35x30cm-JASNY-FIOLECIK-/232http://www.foamiran.pl/pl/p/Mega-lekka-soft-masa-do-odciskow-200-gram-/813http://www.foamiran.pl/pl/p/Forma-molda-lisc-m-058/616




11 komentarzy:

  1. W jednym kółku są po 3 płatki czy inny układ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 do 4 płatków w kółku zależy jak duże są płatki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Prześliczne krokusiki:) U Ciebie już wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊
      Kawałeczek wiosny 😊
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Prześliczne krokusiki:) U Ciebie już wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję 😊
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd się bierze taką formę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne.
    Wszystkie Pani kwiatki są cudne 😊

    OdpowiedzUsuń