poniedziałek, 11 grudnia 2017

Błyskawicznie ozdabiamy

Dzień dobry,
dzisiaj mam dla Was błyskawiczny kurs, jak ozdobić papierową torebkę. 
Czasami mam duży problem z wyborem opakowań świątecznych, dlatego wymyśliłam naprawdę szybkie ozdoby, które idealnie nadadzą wyjątkowy charakter każdej torebce.

Będziemy potrzebowali:
- foamiranowe poinsencje
- dwie wycięte serwetki
- sizal i sznurek
- małe szyszki
- złote drobiazgi
 ja zdecydowałam się na jelonka i gwiazdkę, ale myślę, że każdy detal świąteczny będzie pasował.


Serwetki podklejam kosteczkami,

 dodaje złote elementy po jednym na każdą serwetkę.


Ciekawym dodatkiem będzie zielona gałązka. Ja wycięłam 
z papieru, ale jeśli ktoś by chciał prawdziwą to śmiało.

Do jednej dodaje sznurek do drugiej odrobinę sizalu.

Małe szyszki w projektach świątecznych wyglądają świetnie,

a foamiranowe poinsecje to konieczność ;)

Taki dodatek dopasujemy do każdej torebki.


Teraz wystarczy włożyć tam wymarzone prezenty i dać Mikołajowi, żeby zostawił pod choinką.



Z naszego sklepiku użyłam:

Mam nadzieję, że przyda Wam się mój pomysł. Pozdrawiam serdecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz