sobota, 9 grudnia 2017

Świąteczna przepaska


Hej, witajcie!

 To mój pierwszy post i inspiracja tutaj ( nie licząc wyzwaniowej), więc...... wiadomo, mam tremę.
Postaram się zarazić Was trochę moją miłością do pianki wszelkiego rodzaju, chociaż , jeśli tu zaglądacie , to znaczy, że lubicie kwiaty foamiranowe.

Żeby nie przedłużać, dziś mam dla Was inspirację w postaci świątecznej opaski dla pewnej małej damy. Kwiaty wykonane z białego, irańskiego foamiranu ( używam prawie zawsze białego, ponieważ uwielbiam zabawę kolorami:).

Do zrobienia kwiatków użyłam dwóch zestawów wykrojników dostępnych w sklepie. Gałązki i liski również są z foamiranu. Jeszce trochę kuleczek , skrzącego brokatu i....mamy świąteczny klimat:)









Do zobaczenia :-)



Do zrobienia mojej inspiracji użyłam produktów ze sklepu: 


http://www.foamiran.pl/pl/p/Pianka-Foamiran-0%2C8-mm-35x30-cm-CZYSTY-BIALY-/217



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz