poniedziałek, 15 stycznia 2018

Kartka

Witajcie!

Czekacie na prawdziwą zimę, czy chcielibyście już wiosny? Dla mnie zima bez śniegu , to nie zima, ja chcę już wiosny, ptaszków, kwiatków, ciepełka....:). Może moją kartką przywołam wiosnę , jak myślicie?. Kartka z cudownych, "mintajowych " papierków, sztalugowa ( takie lubię najbardziej), ozdobiona kwiatkami z irańskiego foamiranu. Kwiatki barwione olejnymi pastelami Mungyo. Zrujnowałam się na największy zestaw i .... nie żałuję, uwielbiam je, piękne kolory, cudnie się ze sobą mieszają i są odpowiednio miękkie. Do kwiatków, serwetka, odlew z foremki ( foremki to jedna z moich słabości:) , trochę chlapania i...kartka gotowa:)









Do zobaczenia, Beata:)


Do zrobienia mojej inspiracji, użyłam następujących produktów ze sklepu: 



 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz