poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Mini kurs :)

Witam serdecznie.
Dziś przychodzę do Was z szybkim kursem na bardzo proste kwiatki z foamiranu, które (nie wszystkie jak się potem okaże) wykorzystałam do zbudowania kompozycji na miłosnej karteczce widocznej poniżej:)




Tradycyjnie już wycinamy z foamiranu różnego rodzaju kwiaty. 
Nie wiem jak wy, ale ja nigdy nie wiem do końca jak będzie wyglądać moja kartka więc robię kwiatki "na zapas". Tak żeby nie zabrakło:)




 Każdy płatek farbujemy pastelami lub tuszem.
Ja wybrałam pastele olejne o nr 241, 232, 235, 221 oraz 209.
Jak się później okaże nie wszystkie kwiaty, które powstały znajdą się na kartce.
Czasami nie jesteśmy w stanie przewidzieć jaki kolor uzyskamy i okazuje się, że kwiat nijak nie pasuje do papieru.




 Zabarwione płatki przykładamy do gorącego żelazka  a następnie miętosimy w palcach aż foamiran stanie się cieniutki i delikatny.
Następnie rozciągamy płatki i formujemy je.




 Tak przygotowane warstwy kwiatka sklejamy w jedną całość a przez środek przeciągamy pręciki kwiatowe.




 Kolejny krok to budowanie kompozycji na naszej kartce.
Za pomocą wyciętej serwetki wyznaczam sobie tak jakby teren. na którym będzie znajdować się centralna część mojej aranżacji kwiatowej. 
Ułatwia mi to pracę i zapobiega  niekontrolowanemu rozciągnięciu kompozycji.




 Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała mnóstwa innych elementów dekoracyjnych.
Znalazły się tutaj i tekturki, i hdf, gaza, wstążka, sznurek oraz kwiaty papierowe.  
No i na koniec motyl:)





Życzę miłego dnia i pozdrawiam :)




Materiały ze sklepu Foamiran Polska:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz